wtorek, 20 maja 2014

Dobre wiadomości

Aby trochę naładować wesołym nastrojem swój umysł, szukałem dzisiaj czegoś pozytywnego do wrzucenia na blog. Jak to często bywa, najprostsze rozwiązania są najlepsze. Wpisałem w wyszukiwarce hasło "dobre wiadomości" i na pierwszym miejscu w wynikach wyskoczyła strona www.dobrewiadomosci.net.pl
Moim oczom ukazał się stos informacji, które nie straszą a mają wydźwięk co najmniej neutralny. I tak od razu moją uwagę przykuł wpis:

Teraz można na żywo oglądać widoki roztaczające się z pokładu Międzynarodowej Stacji Kosmicznej!


Tam tam tam taaaam! Coś z dziedziny "moje hobby", któremu jednak ostatnio nie poświęcam wystarczająco dużo uwagi. Chyba moje zaangażowanie w sprawy kosmosu, wszechświata i w ogóle wszystkiego, ostatnio było najintensywniejsze poprzedniej zimy. Wtedy to przyłączyłem się do programu poszukiwaczy nowych planet, a także osób analizujących zdjęcia dna oceanicznego i powierzchni księżyca. Do licha! Gdy piszę te słowa, międzynarodowa stacja kosmiczna mknie przez przestworza ciemnego (choć miejscami przeciwnie) kosmosu i właśnie można oglądać spory fragment naszego globu. Właśnie "przelatujemy" nad taflą oceanu - niestety stosunkowo duże zachmurzenie utrudnia mi ustalenie co to za basen. Obraz z kamery można oglądać pod tym adresem:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz