piątek, 24 kwietnia 2015

bajki w Polskim Radio

Tydzień temu na pewnym spotkaniu towarzyskim pewna Marta poprosiła mnie o napisanie paru zdań na potrzeby jej audycji radiowej. Pewna Marta, to aktorka Marta Powałowska, audycja jest poświęcona dzieciom w przedziale wiekowym od 3 do 7 lat i nadawana jest cyklicznie. We środę wyemitowano jeden z odcinków i dzisiaj o 16:00 też Marta będzie bawić dzieciaki. 

Dotąd tylko dwa razy w życiu napisałem bajki. Jedną dla moje bratanicy, drugą dla bratanka. Z tego powodu raczej byłem niepewny efektu. Do tego trzeba było zmieścić się w wąskich ramach czasowych, a to coś dla mnie zupełnie nowego. Czytanie Psychoobywatela zajęło około 17 godzin (jeśli dobrze pamiętam) a w radio czasu jest zaledwie 10 minut. Oczywiście nie do końca zastosowałem się i trochę wydłużyłem pierwsze opowiadanie, ale to na dzisiaj jest już bardzo króciutkie. Ponoć nie może być dłuższe, bo dzieci pusypiają. 

Jeśli macie małe dzieci to może posłuchają audycji radiowej, tak dla odmiany i odpoczynku od telewizyjnych bajek. Marta... tzn. Matka Wróżka Chrzestna zacznie nadawać o 16:00, a jeśli moja bajka się tam pojawi, to pewnie pod koniec, tak prawie na dobranoc. O psychikę dzieci się nie obawiajcie - nie ma tam ani krztyny mroczności, a dodatkowo historyjki przechodzą przez ręce psychologa ;)

Można słuchać korzystając z cyfrowego dekodera albo tutaj:


MB

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz