niedziela, 1 lutego 2015

ad Hatred

Zajrzałem dzisiaj na stronę producenta gry Hatred... Za chwilę wyjdzie na to, że jestem jednym z gorliwszych fanów tej produkcji, która jeszcze nie ujrzała światła dziennego. A nie jestem. Zajrzałem bo widzę, że trochę osób przeczytało poprzedni wpis. Otóż od 29 stycznia rozpoczęła się przedsprzedaż i nawet można dostać koszulkę! Wychodzi na to, że koszulka kosztuje całe 20 euro, a gra tylko 16 euro, więc musi być całkiem fajna. Ale nie o tym. Możemy obejrzeć drugi trailer gry, równie mroczny, z tym że już nie słychać pojedynczych, wyizolowanych głosów ofiar błagających o życie tuż przed śmiercią. 

Co jednak mnie uderzyło, a wcześniej tego nie zauważyłem, to że tytuł gry został zapisany czcionką łudząco podobną do czcionki z gry Doom - ktoś jeszcze pamięta tę grę? Film o nią oparty? Tak czy siak podobieństwo jest niezaprzeczalne. I tyle w temacie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz